Att uppdatera sin Iphone 4

Jag har nu alltså uppgraderat min Iphone 4 till IOS 6. Det skulle göra den snabbare & lägga till lite nya fräcka nyheter. Nu undrar jag vad som hände?? Min är såååå seg. När jag ska hämta en App eller liknande så tar det super lång tid. Så dom kan ju absolut stryka raden med att den skulle bli det. Men jag gillar i alla fall nyheterna. :)


Varför kan aldrig företag hålla det dom lovar? (hum...drar jag alla företag över en kam nu?)

Jag får vara glad att det är fredag i dag i alla fall. Ska bli en lugn och skön helg där vi inte har något planerat. Härligt! Det brukar innebär att gå på stan en sväng och sen ta en mysig fika på stan med gullungarna. Idag ska vi ha pizzakväll och sonens kompis kommer att vara med. Lite kebab och lite fläskfilé pizza...inte illa. :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!