En Midsommarafton

Igår hade vi en underbar dag. Eftersom vi inte trodde vi skulle ha vädergudarna med oss så blev vi väldigt förvånade när vi för en gångs skull fick en varm och underbar dag - utan regn.

Dagen firade vi tillsammans med våra underbara vänner och ett par till. Vi var på brandstationen i byn där det var lotterier, dans kring midsommarstång och åk med brandbil.





Idag sov vi alla länge...vilket uppskattades när vi inte kom i säng förens vid kl 1 i natt. 

Dagen bjuder på mulet väder och blåst, men det gör inget. Är man seg så vill man sega med gott samvete. 
Jag har tittat till min kryddodling som växer så det knakar.




Mannen informerade även om att det bara är lördag idag...vilket gjorde att jag blev fantastiskt glad. Ännu en dag med mina underbara i morgon.
Vad ska man då hitta på?






Kommentarer

Malin sa…
Jag letar och letar men kan inte hitta några krukor som du har :( De är väldigt fina!
Jag kan hålla utkik om jag ser några...om du vill?

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!