En geting

Eller vad det nu var för stort monster stack mig precis i huvudet!! Denna smärta!!! Mitt uppe på huvudet och det värker så jag håller på att avlida!!
Hoppas att det går över snart för det gör jätteont! :'(

Jag skulle gå ut till boden och plocka ut gräsklipparen när jag/vi upptäckte ett getingbo där inne. Vi brukar få det på sommaren men tydligen har det uppstått NU på sensommaren. Dom är dubbelt så stora som vanliga getingar. 
När jag skulle räcka mig fram efter klipparen och höll på att dra den mot mig så anföll en ovanifrån. 

*ren och skär smärta*

Nu ligger jag här i soffan. Mannen har smort i sticket med bedövande salva och jag får tillfälle att tycka synd om mig själv!

Kommentarer

Det kan man lugnt säga!! 😊

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!