En seg söndag

Åh...att vakna med huvudvärk är ingen hit...men vilken tur att det finns värktabletter. :) Kan bara säga som jag sagt till mannen ibland: "du mår som du förtjänar" och vända det mot mig själv.

Jag tog mig i alla fall i kragen och gav mig ut och cyklade med dottern. Hon har ju precis lärt sig cykla utan stödhjul så vi tog en sväng till lekplatsen.


Efter det grillade vi och hade en god middag ute på altanen. Det blev fläskfile på spätt, grillade grönsaker, hamburgare och potatissallad. Efterätt blev det också - grillad banan med choklad. Mums!!

Dagen avslutades med ett bad i grannens pool. Det var nog sista doppet ute för i år.

Nu ska jag se klart på Pretty Woman och sen ska jag sova gott. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!