En vigsel

Förra helgen var vi på en av mina bästa vänners bröllop. Dom önskade sig presentkort på Resia. Hur gör man då för att slippa överlämna presentkortet i ett kuvert bara?
Jo, man scrappat ihop en presentkortväska. :)
Framsidan av väskan

Väskan öppnas med ett knäppe på framsidan.

Inuti gjorde jag ett fack till presentkortet. I mitten satte jag även dit en hälsning från oss ( syns inte här).

Herr och Fru Nilsson




















Vilket fint och kärleksfullt bröllop sen. Underbara vänner som gifte sig och äntligen fick varandra. Lycka till i framtiden och må kärlek och lycka vara med er i framtiden. 

Jag och min underbara man
Jag och min man har varit gifta i 4 år men har varit tillsammans i hela 21 år. Love you älskling! 


Kommentarer

De5t var verkligen ett fint "paket" du gjorde av presentkortet!

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!