En bättre kväll

Kvällen igår gav mig extrem styrka. Barnen inser helt plötsligt att vi inte har tid för varandra...att göra saker tillsammans. Jag förklarade att det är ju för att dom sitter vid alla elektriska saker som finns i hemmet den lilla stunden som finns att umgås på kvällen.
Vi kommer fram till att ha 1 dag i veckan där vi bara är med varandra och lägger bort allt som har med datorer, tv-spel, iPad och iPhones att göra. Yippi! säger jag! Det har jag velat länge. :)

Dom började redan igår med att stänga av allt och inse att det är mysigt att göra saker tillsammans som familj. Barnen lekte, jag satt och scrapbookade men var med i leken också. Efter ett tag så var det min tur att komma in på det spa som A hade fixat. Lugn musik och massage var som erbjöds. UNDERBART! :)
Det var inte bara jag som fick det...utan även M som i den stunden var Eric Saade och hade konserter med Manboy för sin pappa i sitt rum. När hon hade haft konsert gick hon till spa:et och fick lugnande massage inför nästa konsert. Det såg så gulligt ut! :) Vilka underbara barn och förgyller själen! <3

Jag fortsatte scrapbooka mina Halloween inbjudningar som jag höll på med. Jag körde förbi Mixhuset i Hässleholm innan jag körde hem för att köpa på mig några fina papper. :) Bild på papper och kort kommer ikväll. :)

När jag minst anade det så kom sonen och sa att han också ville göra kort. Han skulle göra ett till tjejen, för hon hade gjort ett till honom. Sååå gulligt! Jag tog inte kort på kortet...vilket jag ångrar idag för det var sååå fint och gulligt gjort! Min lilla charmknutte!

Ha en bra dag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!