En trädgårdsrunda

Nu börjar äpplen, päron och björnbär ta form i vår trädgård. Jag fullkomligt älskar att kunna gå ut i trädgården och plocka det jag behöver. Vi har nästa alla bär i trädgården. Mums!

Favvo äpplena är klara!

De här kommer bli paj i morgon!

Päronen är på G.



























Maja och katten Siv var ute tillsammans med mig. Dom har ett favorit klätterträd, det gamla äppelträdet som vi har i trädgården. Detta äpplen är helt underbara att göra paj på...vilket jag ska göra i morgon.

Åhej åhå!














Underbar bild på underbar tjej




















En farlig katt! Nej, det är ju Siv.














Idag blir det en lugn dag med inköp av nya skor till barnen och lite kräftor, räkor och vin i kväll. Jag ska även hämta mitt paket som kommit med buzzador grejorna från Cillit Bang Kalk & Smuts. Ska bli spännande att se om det kan gå på min kluring grej som jag ska använda det på.

Ha en fantastik lördag!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!