En bokklubbskväll

Böcker, böcker, böcker och lite till!
Vi hade en mysig kväll hemma hos Monica igår där vi hade vår bokklubbträff denna gång. Det roliga med våra träffar är inte bara att vi träffas och pratar om böcker utan även om filmer, privatlivet och arbetslivet.
Vi har träffats i 3 år...tror jag...och det är roligt med att känna att vi har bundit oss till varandra som vi har gjort.

Här är några böcker som jag tänker läsa till nästa gång som vi ska träffas:

Fjällgraven
av Michael Hjort & Hans Rosenfeldt
Läs mer här!



















Paradisoffer
av Kristina Ohlsson
Läs mer här!


















Vila i frid
av Sofie Sarenbrant
Läs mer här!


















Vecka 36
av Sofie Sarenbrant
Läs mer här!




Kommentarer

Malin sa…
Jag har inte läst några av de, men har funderat på v 36 ett tag... Väntar tills du läst den så får jag se om även jag ska ;)

Jag lovar att meddela om det är så att den är bra. :)
Du kan ju alltid låna den av mig sen. ;)
Kramiz

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!