En resa till Stockholm

2 dagar i Stockholm, jag och mannen och en konsert med Fleetwood Mac. Kan det bli bättre? :)
Vi kom upp till Stockholm vid middagstid på onsdagen och tog då en repa på stan för att shoppa lite. Hittade faktiskt lite - super kul!
Jag börjar fundera på vem det är som är en shopoman i vår familj egentligen. Om jag hittade lite kläder så hittade min man MASSOR av kläder. Konstigt att det ALLTID är så. Grr…mer rea på herrkläder och roligare kläder som det är rea på. Men jag är inte bitter ja… ;)

Onsdagens stora event var ju konserten med Fleetwood Mac på kvällen. Dom spelade från kl 19:30 - 22:30. Vilket ös och roliga kommentarer och inlägg från medlemmarna i bandet.
Kvällen avslutades med middag på hotellet och många skratt och pratstunder. Gud vad jag älskar att åka iväg med min man! Det är ju då som vi kommer fram till varför vi har varit ihop så länge och varför vi vill vara med varandra. Love you J!

Torsdagen innebar hemresa och ännu mer i väskorna. Kvällen bestod av mys med barnen. 

Nu undrar ni kanske om den här resan var guld värd? Svaret är: Japp, det var den verkligen!
Nu är det bara 1 månad kvar till Mexico…jag längtar!

Fleetwood Mac - bild från deras FB-sida


Kommentarer

Anonym sa…
Underbart! Det va ni värda båda två! Man borde verkligen göra sånt oftare :) /Malin

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!