En spruta i varje arm

Såå var det äntligen dags...vi skulle ta sprutorna för Twinrix. 
Egentligen hade vi fått tid tills i morgon men pga sjukdom undrade dom om vi kunde komma idag. 
Puh!! Är man rädd för sprutor och får ångest varje gång man tänker på att ta en spruta så blir det jobbigt att ta en tidigare än man trott. JAG hatar att ta sprutor...verkligen! 
Kan ni då tänka er utmaningen att inför 2 barn hålla sig ko-lugn och säga att "det är ju inget"?!?
Men jag måste berömma mig själv lite, jag fixade det!! 
Inte nog med att vi skulle ta Twinrix utan jag och Jocke skulle även fylla på stelkrampen, därav 1 spruta i varje arm.
Barnen var underbart duktiga. Alex ville ta den först så han hade det gjort och han var jätte duktig. Maja tyckte att det var spännande och var också duktig. Hon sa inte ett ord. 

Nu är det bara 2 sprutor kvar.

Nu ligger jag här i soffan, har katten i knät och tittar på Mat-niklas på Svt.

Kommentarer

Malin sa…
Låter som att ni varit duktiga hela familjen ;) <3

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!