En upp och ner helg

Herregud vad allt kan vara jobbigt ibland men oftast härligt och roligt.
Helgen har, som vanligt, framskridit fort men har dock varit mysig.

På lördagsförmiddagen var jag först och handlade och sen plockades det undan i trädgården, utemöblerna plockades ihop och det fixades inför hösten.
Jag tog även fina höstbilder men dom får jag tyvärr visa i morgon.

Lördagen bjöd även på middagsgäster. Jag och barnen fick njuta av Malin & hennes barns sällskap. 
Jag bjöd på kyckling i ugn med sås av grädde, kycklingbuljong och kryddor och till det serverades ris och sallad.
Vi slopade faktiskt efterätten och gav oss på godiset direkt istället. 
En väldigt mysig kväll!

På söndagen fick jag för mig om att städa källaren lite. DET var välbehövligt men nu känns det sååå lyxigt att gå ner i tvättstugan när den är så ren.

Dagen har ju bjudit på underbar höstvärme, vi hade upp mot 20 grader i solen. Underbart! Det resulterade i att vi gav oss iväg på en promenad, upp till A3 skogen.




















Det har ju varit ett regemente så där hittade vi denna gamla kanonen.
Alla sätt är bra...utom dom dåliga.

Vad är det för bagge? Någon som vet? 
Hör gärna av dig om du vet vad det är för bagge.

Kram kram


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!