En skitdag med små guldkorn

Idag har varit en riktig skitdag! Inget har känts rätt utan det blev en tung dag. Men det höll bara i sig tills jag kom hem till min underbara lilla familj.
Det bjöds på varma mackor och sen bjöd sonen på chokladpudding till efterrätt. *mums*

Jag hade på vägen hem inhandlat lite böcker. En till mig, Kristina Ohlssons "Davidsstjärnor" och en till dottern, Bamse "Mysteriet på Spegelön"
Min lilla baktanke var att någon gång under kvällen lägga mig i ett underbart varmt bad och läsa bok. Det hände!! Önskan slog in och jag började läsa i min nyinköpta bok. 

Kvällens höjdpunkt var när jag, av dottern, fick den mest underbara teckningen ever på drottning Silvia och prinsessan Madeleine. Så fin med alla färger och tankar som måste flugit igenom hennes huvud när hon gjorde teckningen.


❤️ Tack familjen för att ni finns!! Jag älskar er! ❤️

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!