Att längta efter semester

Nu är det verkligen jobbigt! Jag har 3 dagar kvar till semester, idag, i morgon och på fredag. Men SEDAN är jag ledig i hela 5 veckor! Jag, precis som säkert alla andra, är just nu i stort behov av vila, att vara med familjen och bara vara. Jag vill bada i poolen med mina barn, jag vill göra utflykter, ut och cykla för att köpa glass...ja you name it!
Jag vill bara göra massor! Självklart vill jag även koppla av och bara ta det lugnt.

Jag är buzzador just nu för Storytel. En helt fantastiks produkt! Man kan lyssna på ljudböcker, även offline, så du behöver inte ha tillgång till internetuppkoppling. Toppen när du lyssnar i bilen, i båten, på flyget och ute i sommarstugan.
Här om dagen så lyssnade dottern på berättelsesagor om Alfons Åberg vilket blev en skön avkoppling efter bus och bad i poolen.
Storytel passar ALLA i familjen, vilket är perfekt! :)
Just nu kan du testa 14 dagar kostnadsfritt.

Storytel

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!