Sommarpyssel

Nu har jag äntligen gjort slag i saken, jag har beställt min första uppsättning för att börja med Project Life. Jag är väldigt pirrig och vill att allt kommer så fort som möjligt! Mina saker bestämde jag mig för att köpa hos Scrapfabriken.se.

För er som inte vet vad Project Life är så kan jag förklara det som att man skriver i en dagbok. Skillnaden är att här har du ett album med olika plastfickor i olika former och storlekar till din hjälp. Dessa plastfickor fyller man med bilder, text och fina layouter. Tjoho!

Jag älskar ju att ta bilder och jag älskar allt som har med scrapbooking att göra så jag känner att det här blir en variant på fotobok och dagbok, perfekt!!

Foto: lånad bild på internet

Vad har ni som håller på med PL redan för tips till mig?

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!