Att hitta tid

Jag försöker hela tiden hitta tid till att komma in här och skriva om allt som händer i mitt liv just nu. Tyvärr verkar det inte som att jag hittar den och när jag väl har jagat rätt på lite så är det alltid något annat som kommer emellan.

Men nu är jag i alla fall här...äntligen...och kan berätta att början av hösten har bjudit på barnkalas, bebismys, middagsträffar på helgerna, bokklubbsträff på The Lodge med afternoon tea, bröllop vid Örtofta slott, tripp till GeKås med en underbar vän och en härlig träff med tjejgänget där vi fiskade och åt kräftor. Vi har även fått en nyinflyttad, en hamster som heter Smulan. Smulan är Majas födelsedagspresent som hon älskar över allt annat.

Ja, nu förstår ni kanske varför tiden varit knapp. Lägg också till att jag jobbar 110% utöver att jag är 100% mamma och fru.
Jag vet att jag inte är unik på något sätt så jag tycker egentligen inte synd om mig själv utan jag får helt enkelt lära mig att prioritera. :)

Hoppas att ni alla har det bra och jag lovar att bli bättre på att skriva här! :)

Mys med bebisen Lovisa

Maja och Smulan

The lodge

Bröllop 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!