Jul, att byta jobb och känna sig lugn

Nu är det klart till punkt och prickar - jag har fått ett nytt jobb. Gud så kul det känns! Ska jobba i den staden där jag bor, på en reklambyrå, som Projektledare och med Sociala medier. Oj oj oj så kul det ska bli. Bara längtar SJUKT mycket till att få börja.
Tyvärr har jag 3 månaders uppsägningstid men det får jag stå ut med. Den som väntar på något gott... :)

Jul jul strålande jul...ja snart är julen här och tomten knackar på dörren. Ska bli en lugn jul med endast oss hemma, la familja. Ska bli skönt att käka, öppna julklappar, käka, ha lite familje spel, käka och gå och lägga oss vrålmätta. Känns som att det är det enda man gör på julen - äter.
Men jag är glad över att vi har den lyxen att kunna göra det.

Lugnet har faktiskt redan infunnit sig även att jag inte ska gå på semester förens i morgon middag. Efter det så ska jag vara ledig i hela 2,5 veckor. Dock med avbrott på 2 dagar då jag jobbar, nyårsafton och nyårsdagen. Ja ja...så kan det gå.

Igår så bakade vi pepparkakor, i lördags var det ett pepparkakshus som byggdes och dekorerades av barnen och här om dagen så fick vi upp det största myset av alla - granen. Love it!

Tjingeling så länge!




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!