Avslutat kapitel

Förra veckan så avslutade jag ett kapitel i mitt liv som varit i nästan 9 år. Jag slutade på Sveland Djyrförsäkringar som webbredaktör och informatör. Det känns väldigt konstigt att inte sätta sig i bilen och pendla varje dag.

Det jag ser fram emot nu är mitt nya kapitel. Ett kapitel utan pendling och med stora utmaningar framför mig. Jag sks jobba på Quid reklambyrå som Projektledare och expert på sociala- och digitalamedier.

När jag skutade så hade mina underbara kollegor och företaget lagt ihop pengar till presenter åt mig. Jag blir tårögd bara jag tänker på det.
Tack mina älskade vänner! ❤️


Kommentarer

Malin sa…
Vilka fina presenter :)
Malin sa…
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!