Blandade tankar

Ibland händer det mycket på en och samma gång. Livet går vidare ena dagen och stannar upp för att det händer något andra dagen.

Idag till exempel så stannade dagen upp i och med att det kom mig till känna vad som hänt på skolan uppe i Trollhättan.
Genast gick mina tankar till mina egna barn som är på skolan här i stan. Hur är det med dom egentligen? Saknar dom sin mamma? Kommer det hända dom något nu när det händer så mycket saker runt om kring i Sverige? Saknaden blev enorm...nästan så att jag ville köra och hämta dom och bara sitta och mysa.

En mammas kärlek är det största som finns! Jag lider verkligen med offrens familjer men även med gärningsmannens familj. Hur skulle dom kunna veta vad han skulle göra?

Kärlek till er alla! :heartpulse:

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!