Ny dag i morgon...

Jaha, då har den här helgen flugit fram igen. Herregud vad tiden går fort! Det känns som att man egentligen inte riktigt är medveten om HUR fort den egentligen går.

Vi tittade på kort igår och insåg att sonen har vuxit från att ha varit huvudet kortare än mig förra året till att nästan vara huvudet längre än mig idag. Oh my good!! Stoppa tiden!!

Mina löften till mig själv är att vara och umgås med min familj så mycket som möjligt. Göra roliga saker, äta god mat, gå på restaurang...ja och mysa så klart! :)

Jag vill att mina barn ska komma ihåg att vi hade det mysigt som familj och få med sig bra värderingar inför framtiden här hemifrån.

Det viktigaste är nästan: var mot andra så som du själv vill att dom ska vara mot dig.

/Ullis

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!