Välkommen solen!

Tänk vad mycket det kan göra bara solen är framme. Att åka till jobbet när det är ljust går lättare, att ta på solbrillorna när man köra hem är helt amazing. :) Att ta en långpromenad på lunchrasten är något som känns som ett måste...allra helst om man nu vill uppnå Beach 2016!

Några på jobbet tyckte att man får vara glad om man kommer i hamn med bitch 2016, då får man vara nöjd. ha ha ha
Ja...då kan jag säga att där är jag redan så då har jag ju uppnått mitt mål. hi hi hi

Idag är det träning för dottern så då blir det att åka tidigare från jobbet för att hinna med då det börjar så tidigt, träningen alltså.
Jag hoppas kunna hinna med att gå ut och ta en långpromenad i kväll också, bara för att försöka att uppnå mitt mål som jag har för mitt inre. Jag vet att jag kan - bara jag engagerar mig. DÄR har vi problemet ju! Herregud vad lat jag är!

Någon som har något tips på hur jag ska kunna komma igång och gå ner lite i vikt nu inför sommaren och så att jag mår bra i mig själv? Skriv gärna en rad i kommentarsfältet i så fall.

Ha en fortsatt solig och lovely dag!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!