Lyxig tillvaro mitt i veckan

Idag var jag och ett till gäng med kvinnor bjudna med en väninna på kvällsöppet i en butik här i Kristianstad som heter My Choice. Butiken säljer bland annat Pernilla Wahlgrens Collection.
Vi bjöds på bubbel, snittar och annat tilltugg. Även drinkar serverades under kvällen...lyxigt så här på en måndag. :)

Jag hittade några klänningar som jag gillade. Tyvärr hade dom bara en av dessa i min storlek men det gör inget. Dock hade det varit kul att testa och se hur de satt på mig.

Snygg klänning som jag gärna hade provat!

URsnygg klänning!
Den här klänningen testade jag. Underbar!

Kvällen slutade med att jag hittade en underbar sommarklänning av ett helt annat märke. Jag är supernöjd och gick hem med ett stort leende på läpparna.

Tack för den här dagen och God Natt!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!