Då var det igång...förkylningstiderna är här!

Denna veckan har det varit förkylning som hägrat i Anderssons casa. Än så länge har jag inte blivit drabbat men båda barnen och mannen är förkylda. :(

Både M och A är hemma och jag ska nu serva dom hela dagen...men det gör jag mer än gärna för mina älsklingar. Bara dom blir friska snart så vi kan köra på igen. :) Jag har fått i dom alvedon och ny får dom en zyx att suga på, som bedövar halsen lite. Inte kul att ha så ont i halsen och sen host på det. Det bara river i halsen på dom. Tack och lov för att det tas fram BRA halstabletter på apoteket som verkligen hjälper, istället för de man köper i affären som är mer som godis.

Krya på er alla där ute!


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!