Hemmakontoret

För ett bra tag sedan gjorde vi i ordning vår källare. Vi fick plats med ett sovrum till sonen, ett kontor, en tvättstuga/spaavdelning och ett förråd.
Nu har jag tänkt ganska färdigt på vad jag vill med kontoret.
Det ska gå i vitt och olika gråa toner på matta, kontorsmaterial mm.

Här har jag hittat fina detaljer som jag vill plocka upp. Härliga inspirerade miljöer där man kan plocka upp just väggdekoreringen och det hemtrevliga. 

Foto: Pinterest

Foto: Pinterest

Snygga detaljer så som matta, pärm och tidskriftsamlare i gråa toner.

Foto: Ikea
Foto: Lagerhaus

Foto: Tingstad

Källa: Pinterest

Foto: Ballingslöv

Hyllförvaring och dekoration kommer sättas upp för förvaring och dekoration. Gärna i vitt.

Om jag är sugen på att sätta igång?! Absolut!! 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!