Fotomagic

Den här helgen...och lite innan så har jag varit gräsänkling. Mannen har varit till Tyskland och jag har haft för mycket tid där jag inte vetat vad jag ska hitta på.
Men då kom jag på att nu har jag ju världens läge att nörda ner mig i att lära mig min kamera, Nikon D3200, som jag fick för 100 år sedan. Jag kan ju inte köra på auto i hela mitt liv...eller hur?!

Nu var det alltså dags. Jag hittade bra länkar på Pinterest, jag sökte på google och jag satt och testade och lekte mig fram.
Jag har bara skrapat på ytan än så länge...men nu fattar jag och är på gång.

Här kommer några av de alster som jag skapade i min lilla ensamma bubbla, ja när barnen hittade på annat alltså. ;)
Ni får gärna kommentera och ge förslag och input på hur jag ska komma vidare, om ni har några bra manualer eller andra tips till mig. :)

Tingeling!

Bild på min favvo mugg

Höststädning i trädgården

Kvällsmys med tända ljus

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Söndagsmys på C4 shopping

Lundby dockhus

Rabattkod - bara idag!